«بازگشت به خویشتن، بازگشت به کدام خویش؟!»

اشتباه نکنید، موضوع این مطلب اصلاً ربطی به آثار علی شریعتی با عناوین «بازگشت به خویشتن» و «بازگشت به کدام خویش» ندارد! منظورم این است که حالا که رفته رفته، سال تحصیلی جدید شروع می‌شود، باید تمرکزم را دوباره بر روی مباحث درسی و تاریخی بیاورم و برگردم سر درس و بحث خودم. مقالاتی هست که در طول تابستان سال جاری برای دروس ترم گذشته نگاشته‌ام، البته نیمه‌کاره. حتماً باید آنها را در فرصت مقتضی سر و سامانی بدهم و برای چاپ آماده کنم. به امید و یاری خدا هروقت پذیرش آنها را گرفتم، حتما در بخش مقالات ثبت خواهم نمود.
نکته دیگر در وضعیت تحصیلی‌ام، آزمون جامعی است که این ترم باید با چالش‌های مرتبط با آن دست و پنجه نرم کنم. پس طبیعی است که وضعیت به روز شدن دیر به دیر این وبلاگ طبیعتاً تا دی ماه سال جاری وجود داشته باشد. مگر اینکه مطلبی مرا آنقدر هیجان زده کند که دوباره دست به قلم شوم.

خویشتنی که من باید به آن بازگشت کنم، همواره در دو قطب علوم انسانی و علوم مهندسی نوسان داشته است. خوشبختانه، وضعیت شغلی ایده‌آلی دارم و از این امر بسیار راضی هستم. پروژه‌ای را که سالها به دنبال انجام آن بودم و همیشه هم مسائل و مشکلات بسیار اولویت آن را به تعویق انداخته بود، بالاخره با موافقت مدیریت محترم گروه نرم‌افزاری سازه تصویب شد. درباره جزئیات این پروژه نرم‌افزاری بنا به دلایلی نمی‌توانم توضیح بیشتری بدهم، همین قدر می‌نویسم که حداقل دو سال و به صورت صددرصد باید همه توانم را برای موفقیت این محصول صرف کنم. تقریباً از سال ۸۶ تاکنون ایده عملی کردن این نرم‌افزار در ذهنم وجود داشته است و اکنون پس از کسب تجربیات کاری بسیار در این چند ساله، به نتیجه کار واقعاً خوشبین هستم چون اراده آهنینی در وجودم احساس می‌کنم که یک تنه این مسئولیت مهم را به سرانجام برسانم.
خویشتن مهندس من، یک تشکر ویژه هم به یک دوست خوب و همکار جدید بدهکار است. مهندس مهدی فیضی، دوست عزیزی که از وقتی به جمع گروه ما اضافه شده است مسئولیت بخش وب شرکت را عهده‌دار گردیده و بار بزرگی را از دوش من برداشته است.
در زندگی بعضی از آدمها واقعاً منبع فیض و رحمت حق هستند.

+ پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۹
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
سایت:
موضوع:
نظر:
درباره ارسال نظر
لطفاً متن نظرتان را با الفبای لاتین وارد نکنید، چنانچه صفحه کلید فارسی ندارید از بهنویس استفاده نمایید.
برای نگارش از فارسی معیار استفاده کنید، به کارگیری زبان محاوره‌ای در نوشتار علاوه بر کاستن ارزش ادبی و تاثیر کلام شما، موجب آشفتگی نثر فارسی می‌گردد.
نشانی ایمیل شما در سایت منتشر نمی‌شود و تنها راه ارتباطی نویسنده با شماست.